mukonuz Sırtını komple kaplıyordu dönem dönem. 9 aylık olana kadar geçmedi. Hiçbir nemlendirici krem de fayda etmedi açıkçası. Hatta mustelanın kremi daha da çoğaltmıştı egzamasını. Biodermanım kremi egzamaya değil de, egzama azaldığında ya da tekrar nüksettiğinde olan kuruluğa çok iyi gelmişti. Maalesef her tekrarladığında kortizonlu krem kullanmak zorunda kaldık. 9. aydan sonra kendi kendine geçti. Doktorumuzun da dediği gibi bebeklik egzaması çıktı. Alerjik bir bünyesi var sanırım hala arada kaşıntıları tutuyor. Gözle görülür bir sıkıntı olmadığı için düzenli bioderma dışında bir şey kullanmıyorum. Mustelanın her şeyi alerji yapmıştı ayrıca. Ki benim için çok üzücü. Onunla başladığımız için mustelanın kokusu bende direkt bebeğimin ilk doğduğu zamanları gözümün önüne getiriyordu 😌