Hanımlar merhaba. 41 günlük bebeğim var normalde her altını açtığımda güzel kaka yapmış oluyordu ama dünden beri kaka yapamıyor osuruyor osururken bir gıdım kaka kaçırıyor sadece. Ve 2 saatte bir kaka yapmak için ağlıyor ıkınıyor bağırıyor ama kaka yapamıyor dünden beri normal midir ya 🙈😔