Alinaya23 benim bebeğim 1 ay önce geçirdi. Hasta olmaması için dışarısı ile temasını minimuma indirdik, bizde sürekli maske kullanıyoruz. Nebülizatör ile serum fizyolojik veriyoruz ara ara, odasına nem cihazı koyduk. Terli olduğunda mutlaka sırtına bir havlu yada üstünü değiştirme işlemi yapıyoruz. Oda ısısına ve beslenmesine dikkat ediyoruz.