Benm bebeğimde 14 aylık gün içinde en çok baba sevdiği kişiler baba bana baba der hep elini vurarak 😀ama çok can sıkıcı keşke anne dese annii gbi bisyler dio arada ama net deil, dahacok kak, dio al dio dede nene, sss dio su isterken elini çeşmeye uzatır bardak gösterir falan,gel der , komutları yerine getrr otur kalk gel bay bay görüşüz ,,iyi geceler deriz mesela el sallar hemen babaya,,, ve hala yürümüyor kanepe tutar yürür ama kendi başına yürümedi henüz bende buna takıyorm,, konuşması erke. Daha önemli olan kendini ifade edebiliyor olması bence komutlar göz teması iletişim çok önemli şuan bunlar dikkat edilmeli ,aylar geçtikçe üstüne katmalı,