Minebasturk97 bebekler ilk 3ay anne memesinde yaşarmış dış dünyaya alışmak için en güvenilir yer senin kokun senin memen benim gibi pişman olma sonradan etrafındaki kişilerin lafınada bakma bana herkes emzik ver seni emzik gibi kullanıyor versim daha o gün meme reddi yaşadık acemiliğime denk geldi milletin lafıyla hareket ettim sonuç mama her Bebek dönem dönem meme reddi yaşıyor ama geri dönüyormuş emzik biberon olmayınca Facebook'ta emzirme danışmanı var o gruba katılmanı tavsiye ederim emzik hakkında düşüncelerini görürsün