MiracAlpinveUmutunAnnesi 21 aylık oglum cok hircinlasti arkadaslar hic birseyden memnun olmuyo istemedigi bir sey olunca kendine vuruyo güzelce anlatmaya çalışıyorum ama olmuyo neyapmam gerek 2 yaş sendromu bumu ? Nezaman geçicek ve benim bu süre icinde ne yapmam gerekiyo nasıl davranmalıyım birde oyuncaklarini kiskaniyo arkadaşlarına bazen oynatiyo ama bazende kendini yerlere atiyo oynuyorlar diye bunun için bir önerisi olan var mı ? Teşekkür ederim şimdiden ❣
Deletedmom131 MiracAlpinveUmutunAnnesi Benim oğlum 14 aylık 9. Ayindan beri böyle banada 1 yaş sendromu olabilir dediler dört gözle geçmesini bekliyorum ama hic geçecek gibi değil.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom131 bana da oyle geliyo gerçekten uyumluydu benim oglum ya kendi kendine oyun oynadığı zamanlar olurdu şimdi asla ya oyuncaklarla alakası bile yok eline aldığını fırlatma çabasında inşallah çabucak geçer bu zamanlar
Deletedmom131 MiracAlpinveUmutunAnnesi Benim oğlum doğduğundan beri huysuzdu ama 9. Ayından sonra daha da kötü oldu tek başına oynamaz devamli paçamda asla bir is yaptırmaz cok zor bir bebek. Allah yardımcımız olsun
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom131 amin canım gerçekten evlatlarımız bizim her şeyimiz inşallah biran once duzelirler