2 yaşında oğlum yerde yatarken sandalyeyi üstüne düşürmüştü dudağına geldi üst kısma kanadı baya o gün baktırmadı cuma günü oldu bugün diş ağız diye ağlıyor sabah baktım aft gibi yara olmuş uykusundan kalkıyor su içemiyor acısından evde sprey vardı aft için onu şıktım ama başka be yapabilirim yemek yemek bile istemiyor anca katı şeyler çatalla ağzıma vericem kaşık değdirmiyor başına gelen varsa bi yardımcı olurmusunuz ağrı kesici versem biraz rahatlatır mı ki