denizinannesi7 Kızlar ek gıdaya başladık günde 2 kez ek gıda alıyor meyvesini yiyor mamasını içmek istemiyor siz ek gıda alırken mamasını nasıl veriyorsunuz 7 aylık bir bebeği nasıl besliyorsunuz mesela
Toprak_efe denizinannesi7 ben sadece geceleri veriyorum bakıyorum aç olduğunu anlarsam gündüzleri bir biberon içiyor mama ama mesela yumurta falan verdiysem baya tok tutuyor
Toprak_efe denizinannesi7 kahvaltı yumurta bir tane cici bebe peynir ceviz evde ne varsa meyve püre halinde öğlen ev yoğurdu sade akşam üzeri çorba yada sebze püresi pirinç yulaf unu vs hiç vermiyorum yumurtayı hergün vermiyorum yumurta yemediği günler günde bir kere 180 ml mama veriyorum biz 5 aylık başladık ek gıdaya çokta yapmıyorum yarım kase kadar kilomuzda baya yerinde öyle bir düzen kurdum
denizinannesi7 Toprak_efe ben zorluyorum mamasını da içmesine o sebeple çok üzülüyorum yemeyince teşekkür ederim