Pnrvlknblksn bende de doğumda çıktı canım mahvetti beni de.. Ama çekinme bence doktora gitmekten bende çok sakındım ama yan yatma pozisyonda baktı doktor... Maalesef yapacak bişey yok..verdiği ilaçlar haricinde Madacassol krem bana çok iyi gelmişti.. Bi de dayanabileceğin sıcaklıkta sıcak su koy leğene ve Bi 10 dakika kadar otur.. Sonrasında muhakkak kurut rahatlarsın.