momandad_16 Şampuan mustela kullanıyorduk ama çok memnun kalamadım değiştirmek istiyorum hangisini önerirsiniz nemlendirici de la roche posay lipikar baume almayı düşünüyorum memnunsunuz anneler
Gokyuzunde2 momandad_16 mustela kullanıyodum o bitince ecowell aldım sampuan ve nemlendirici olarak ikili aldım çok memnunum
momandad_16 Tuanaveannesi mustela hydra bebe kullanmıştım bi ara çok güzel yapıyordu ama doktor bioderma önerinde onu almıştım nemlendirici bide la roche deneyeyim dedim burda çoğu anne ondan çok memnundu
momandad_16 Beraninannesii biodermanın şampuanı yok değil mi nemlendiricisini kullanıyorduk bitti şimdi ya roche alayım deneyeyim dedim burda çoğu anne çok memnundu
Gokyuzunde2 momandad_16 kızım atopik cilt yapısına sahip asırı hassasız bizde herhangi bi kötü durum oluşmadı kremi hatta mustelanınkinden daha yogun ve çabuk emiliyo. Mustelanınki yogurt gibiydi. Sampuanda cildini çok kurutmadı bence bi şans verin
Habibetlppp momandad_16 benim kızım atopik dermatit bütün ürünlerden kullandım la Roche aldım nemlendirme ve yıkama için gayet güzel ama kızımın dermatiti 7. Aydan sonra geçti tamamen
Semra-27 Bizim doktorumuz biodermanın temizleme jelini ve nemlendiricisini verdi cok memnunuz temizleme jelini dusta şampuan ve duş jeli olarak kullanıyoruz baska sampuana gerek kalmıyor