Bende 4 ay sonra hamile kalmıştım, hap+prezervatif+geri çekilme ile maalesef. Oğlum sabahlara kadar ağlayan bir bebekti ve bunalımdaydım. Oğluma bile yetmiyorken ikinci çocuğuma nasıl bakarım düşüncesi bile çok ağırdı. Maalesef aldırmak durumunda kaldım