prensveprensess_ Bebeğim 6 aylık 3 gün ateş sürdü bugün de kabarmalar döküntü çok üzülüyorum var mı bilen geçiren
Balkupum2505 prensveprensess_ ateş gectiyse korkmayin atlatmissiniz bi kac gune dökuntulerde kaybolur cok gecmis olsun 🤗
yagmursen prensveprensess_ atlattı kızım. Döküntülerden korkmayın. Ateş geçmiş o döküntülerde geçer. Benim kızımın uyku düzeni ve iştahı sıfırdı o beni mahvediyordu 3 haftada düzeldi
prensveprensess_ Balkupum2505 çok teşekkür ederim yüzü gözü bütün kıpkırmızı göz kenarları bile öyle görünce mahvoluyorum ilk defa duyuyorum birde bu hastalıpı
Balkupum2505 prensveprensess_ ewt döküntüler kötü görünüyo ama kasinti acima yanma gibi seyler olmazmis doktorumuz öyle söylemisti. Ateş gectiyse hic sknti yapmayin. Bi ilaci kremi iynesi yok kendiliginden giden bir hastalik
prensveprensess_ Balkupum2505 çok şükür canı yanmıyorsa sizede geçmiş olsun rabbiö evlatlarımızı,ı korusun
Sumeyyebaglan Sıvı ağırlıklı besleyin. Bol bol c vitamini ile bağışıklığını destekleyin. Temizliğine dikkat edin geçmiş olsun