Eternity Sedaatmaca Xiaomi Mi Mop Vacuum Pro, Dyson ile süpürdüğüm evde, evden çıkmadan çalıştırıyorum. Nereden çıkarıyor bu kadar tozu pisliği anlamıyorum. Çooooook memnunum iyi ki almışım. Silmesi de iyi. 🥹
Sedaatmaca Eternity benimde sıkı takip ettiğim o fakat üstünde ki bombenim takıldığını yazanlar var kafamı karıştıran o
Deletedmom_45 Sedaatmaca canım ben arzum robotek x2 aldım trendyoldan 4-5 ay oldu olmadı 3200 almıatım suan baktım 7 bın tl asırı memnunum 😍
Eternity Sedaatmaca Yani çok büyük değil açıkçası hiç takıldığı olmadı. Bir alt modelinde o bombe yok sanırım. ☺️
Deletedmom_45 Sedaatmaca hem supuruyor hem sılıyor cok memnunum sıyah renk karakız ısmı verdım kurtarıcım oldu 😍😍
queen_mom Sedaatmaca canım bence robot süpürge alma onun yerine Dyson al daha mantıklı 😅 bide robot süpürge herşeyi görüyor bı kadının tuvalette özel görüntülerini paylaşmış sosyal medyadan. Ben güvenmiyorum o cihaza 😏
ortmenanne Sedaatmaca tcl 6000 kullanıyorum aşırı memnunum silmesi yok onun için uygun fiyatı ama zaten silme kullanılmıyor çok ve hiç hijyenik değil zaten onun için ısrarla öneririm
Fgday Sedaatmaca arkadaşlar ben benimkini satıyorum 5500 TL ye ilgilenen olursa xiomi marka garantisi temmuza kadar devam ediyor
2prnses1prens Birberenannesi ben evdeki bütün halıları haldırıp çırpıyorum oda süpürüp siliyo moplu çok çok iyi