Kızlar oğlum 3,5 yaşında. Normalde de iştahı her zaman çok iyi değildir tabi ama sevdiği şeyleri yerdi karnını bi şekilde doyururdu. 2-3 gündür normalde yediği şeyleri bile zorla yediriyorum. Bu geçici bişey mi? Yoksa demir takviyesi filan mı lazım. Başına gelen var mı? Bu iştahsızlığı canımı sıkıyor gerçekten. Yatağa karnı aç giriyor