Neseligunler40 Selam arkadaşlar doğum yapalı bir ay oldu, göbeğim hiç kalmadı zaten zayıf bir yapım var, ama göbeğimde çok fazla kararma oldu vücudumdan 5 - 6 tona yakın daha koyu ve çok kötü görünüyor ne yapmam gerek kendiliğinden geçer mi bu durum ?😕
tugbac Neseligunler40 Beriihe Bir süre sonra o karartı deriye dönüşüyor, banyo yaparken keseledikçe dökülüyor canım
FiltreZeka Arkadaşlar sakin olun panik yapmayın. Hem bir hemşire hemde bir anne olarak söylüyorum o kararma 1 aya kadar geçer. Gebelikte karnınız gergindi, doğum sonrası deri büzüştüğü için renk koyu gözüküyor. Normal esnekliğe dönünce geçiyor
FiltreZeka Eliz13 yani açıkcası ordaki kolajen dokusu kaybolmuş ve yerine gelmesi için doğumdan sonra bol paça çorbası içmek iyi geliyor. Eğer şimdi öyleyse spor yapmaktan başka malesef çare yok. Mekik, plank çok iyi geliyor