myemye_12 Kızlar kızım 5 aylık ishal oldu öksürük başladı burnu sürekli tıkalı hastaneler tıklım tıklım kızımı o ortama sokup daha kötü olmasından korkuyorum evde bişey yapamaz mıyım doğal doktor sadece aferin şurup yazdı
gizem19_ myemye_12 canım öksürüyorsa ciğerlerine inmesin devlet çok dokuysa özetle götür eğer çok dolu değilse en azından ciğerlerini dinlerler benim bebeğim 2 aylıkken o şekilde olduğun da hemen antibiyotik başlamıştı doktorumuz ciğerlerine iner öksürüyor diye