Asilbebekkk Kızlar bir ürün sattım 15 bin TL. 6 çeyrek verdi kalanı nakit verecek. Çeyrek altınları 11.400 olarak hesaplamış bende 11.286 olarak hesapladım hangimizinki doğru yardım lütfen 😅
FatmaKrbkl Asilbebekkk alış ve satış fiyatı farklıdır o makas ondan kaynaklı muhtemelen, kaçtan satıyor söylemedi mi size
FatmaKrbkl FatmaKrbkl genelde biz kuyumcuya satarken 11.286, kuyumcu bize satarken 11.400 olan yani onların kâr edeceği fiyat geçerli oluyor 🥲
EzgiliM Bende yüzüğüm için sorayım 😀 bende yüzük sattım alyans hatta gramı sormadım sattığım 3 bin 50 aldığım 3 bin 100 ama aldığım daha ince duruyor gram düşmüş müdür ki