Gnc27 Şöyle söyleyeyim boyu için kısa dediğiniz için söylüyorum sakın yanlış anlamayın. Aslında boyu kısaysa daha da toplu gözükmesi lazım ki şöyle bebeklerin çocukların kilo konusunda laf söylemelerinden nefret ediyorum. Benim oğlumun kilosu persentilde biraz düşük mesela ama anne ve baba olarak bizde zayıfız. Ve oğlum aşırı derece de hareketli, asla yerinde durmaz koca gün emekler koltuklarda gezinir çok nadir oturup oyun oynar. Anne sütünü tamamen neredeyse 8 8.5 aylıkken bıraktı mamayı da içmiyor artık. Bizde artık sofra yemeklerine geçtik ne bulursa yiyor şuanlık bakalım umarım kilo alır