Sedaege 10 günlük bebeğime sağlık ocağından bu damlayı verdiler verdikten sonra biraz gaz sancıları ve kabız başladı. Bunu kullanıp böyle olan var mı?
Satiyeakinci Sedaege ben basindna beri monovit kullaniyorum sıkıntı yapmadi sukur bebegime ama az kaldi bitince bende oceandan alicam
PeekaBoo_ Sedaege maalesef monovit yapıyor o sıkıntıları bende 1 hafta kadar kullanıp bıraktım ocean d3 kullanıyorum çok memnunum
edabolukbasi Sedaege 2 yaş sanırım evet memnunum kabız falan yapmadı zeytinyağı var içinde monovitte ayçiçekyağı
rehberanne Pedia d diye bir vitamin var ben kızıma onu kullanıyorum doktor 1 yaşına kadar kullanın demişti