Bebeğim 6 buçuk aylık alerji olabilecek gıdaları yedi iki üç gün geçti testten şimdi ek.gidaya başladık yediriyorum ama.bebegimde önce iç kolunda.egzema çıktı Dr Locoderm lipo verdi beş.gun kullandık gecti bir ay sonra da gıdık bölümünde çıktı bikactane mustela kullanıyorum atopik ciltler için nemlendirici dün başladım sürmeye locoderm sürmedim kortizonlu olduğu için
Acaba yediklerinde bişimi dokunuyor
Benim yediğim bişi yapavilirmi emziriyorum mesela bu aralar.mantara aklımı taktım iki haftadır mantar yiyorum ondan olabilirmi
Omuzlarından.gogsune doğru da kırmızı olmuş sanki kurumuş tahriş olmuş gibi
Bir akıl verin bana