Duyguddn En son 8 ay falan önce baktırdım 4 cm lik kist var dedi ama normal ultrason ile baktı salı günü randevum var alttan bakar diye kabul etmeyeceğim çünkü çok korkuyorum normal ultrosun ile de görebilir değil.mi istesem
Hale3400 Duyguddn rahimde ki kist için bende gidiyorum normal ultrason ile değil alttan ultrason muayenesi ile bakılıyor
Hale3400 Duyguddn inanın hiç korkulacak birşey değil sadece ultrason aletini o bölgede gezdirip kiste bakıyor
sebnem daha yeni smear aldırdım birde alttan ultrasonla baktı vallahi o topuzu sokuyor acı eşiğim yüksektir öyle acımadı ama sonrasında o gün bütün gün kasıklarım ağrısı alttan herşey gözükiyor kokrmayon 1 dk bile değil