UtkuBerra benim oğlum 3 aylık kırk günlük olduğundan beri Evolvia kullanıyoruz içerisindeki balık yağından dolayı kustuğunda falan çok kötü kokuyor ama kilo alımı gayet iyi aylık 1 kilo civarı alıyor, yaklaşık 5 dk içerisinde gazını da çıkarıyor günlük kakasını da yapıyor. Ben aptamil, hipp ve sma kullandım en iyi Evolvia geldi benim oğluma