joyfulmom Kızlar evde pişik kremi kalmadı ben yedek var sanıyordum maalesef yokmuş eşim görevde alma durumum şuan yok evde zeytinyağı vs.. yok kızımda pişik oldu napsam geçer 🥺🥺 Çok üzülüyorum kaldım böyle
Sinemolojib joyfulmom travozol efsane bi krem yada arko krem varsa tabi. Isteyebilcegiz bebekli biri yokmu cevrenizde
Alyehus Geçmiş olsun ıslak mendil değdirmeyin yıkayın, kurulayın az havalansın hemen bez bağlamayın sonra da zeytinyağı kullanabilirsiniz inşallah geçer 🙏🏻 Hametan, fito krem, sudo krem de oluyor ama ben kantoron yağı sürerim hep anında etki ediyor 🌼
joyfulmom Alyehus hametan vardı az bişey onu sürüp yatırdım oda bitti 🥺 zeytinyağı da bitmiş aksi gibi ıslak mendil kullanmamam gerektiğini bilmiyordum teşekkür ederim 💕
joyfulmom Tospikniloya teşekkür ederim. Islak mendil kullanmamam gerektiğini bende bilmiyordum sabaha geçmiş olur inşallah şuan uyuyor geçene kadar ıslak mendil kullanmam yeşil sabun dediğiniz nedir? Normal beyaz sabun var
irva joyfulmom Elinzde ki imkanlar kısıtlı şuan.Arko krem varsa onu sürün.Poposunu da ıslak mendille silmeyin ılık su pamuk ile temizleyin.Krem ne var elinizde size ait ?
Tospikniloya joyfulmom yeşil dalan sabun.beyazida olur bence kıyamam çok geçmiş olsun inşallah sabaha kadar iyileşir 🤲
joyfulmom irva ıslak mendille sildim hep belki de o yüzden geçmedi bilemedim ki bende 😔 en son yatırmadan önce yıkayıp kuruladim az bişey hametan bulmuştum onu sürdüm biraz da pudra döktüm. Arko krem var nemlendirici kremler var hindistan cevizi yağı var Normalde pişik kremi stokta hep bulunurdu ben var sanirken bitmiş çok üzüldüm ufak ufak kanayan yerleri de vardı
joyfulmom irva Google da baktım da hindistan cevizi yağı pisige iyi gelir yazıyordu acaba iyi gelir mi sürsem
Alyehus joyfulmom bilmediğiniz şeyleri sürmeyin bence. Pudra yumuşatıyor yarın herhangi bir eczaneyi arayıp rica etseniz eve getirirler reçeteli satılmıyor bu ilaçlar. Kaka çoğaltıyor ama bebekler gece yapmadığı için çok artırmaz sabahta dediğim gibi iletişime geçin. Benim eşim görevdeyken ben hep o şekilde alıyorum eczaneden istediklerimi 🌼
Smyyesylr Evde klasik yeşil ambalajlı olan arko krem varsa onu kullan bir günde geçiriyor bende yaklaşık 3 ay pişik sorunu yaşadım kullanmadığım krem kalmadı eczaneye özel krem yaptırdım anlık hafifletti ama geçirmedi kaç tane bez değiştirdim işe yaramadı daha öncede duymuştum ama inanmamıştım arko kreme en son birde bunu denemek istedim 3 ay kızım boşu boşuna acı çekti umarım sanada iyi gelir