Zehra123 Hanımlar 33 haftalik doğum yaptim şuan bebeğim 19 günlük ve sarılığı geçmiyo ışık tedavisi görüyoruz hastanede geçiyo eve geliyoruz iki gün sonr tekrar sarılık neden böyle acaba
Ebrusukurr Sık sık emzir canım, kendin evdede ışıkta tut sürekli. Bende bi hafta oldu doğum yapalı benim bebeğimde sarılık sürekli emziriyorum geceleri ışıkta yüzü açık bi şekilde uyutuyorum düşüyo gibi bakalım