aslansym Allah aşkına bunun bir çözümü yok mudur. 2 ayı geçti hala ilk gün gibi iki mememde yara. Lansinof gümüş kapak göğüs kalkanı garmastan bepanton e vitamini kapsuli madecasol zeytin yağı Ayva çekirdeği gümüş suyu kantaron yağı kendi sütümü sürme denediklerim var mi başka yontemi emzirmek çok zorlu oluyor artık çok uzun surdu
bebegim30 aslansym fito diye bir kremle beponthal plus kullandım biraz olsa iyi geldi eskisi kadar olmasa da şuan daha iyi
2Balkaymakannesi aslansym göğüs kalkanı koyunca süt akıyo göğüs ucu emzirene kadar sütle kalmış oluyoya o çok iyi oluyo aslında. Göğüs ucu kuru kaldıkça yara oluyo. Göğüs kalkanı na bisüre devam edin bence ben iki çocuğumdada öyle yaptım
mrsjale aslansym kesinlikle karbonat sürün . Bende çok çektim öneri ile sürdüm , karbonata azıcık su dökün sürün biraz bekletin yıkayın göğsünüzü benim yara olduğu için biraz yakmıştı acımıştı sürdüğümde ama göğüs acısı daha zor
superkahramanbiranne aslansym canım kayınvalidem soğan kapatmamı söylemişti ben ilk başta reddettim bebeğim memeyi almaz diye. Sonra acıya dayanamayıp soğan kapattım iki günde geçti çok şükür. Kremler asla işe yaramadı. Kızıma da memeyi verirken sütümle yıkayıp verdim azcık soğan kokusuna yüzünü buruşturdu o kadar aldı memeyi
idil21 Garmastan pomat. Ama emzirmeden önce yıkamanız gerekir. Geçmiş olsun. Onu kullanırken süt sağıp verebilirsiniz.
aslansym 2Balkaymakannesi hic kremsjz mi kalkanı kullandınız acaba ben krem sürüp onu kapatıyorum. Birde biriken sütü atiyomusunyz
2Balkaymakannesi aslansym evet kremsiz kullandım ben krem sürüp geri göğüs ucunu silince yada yıkayınca bi anlamı kalmıyo zaten. Önemli olan nemli kalması yara öyle iyleşiyo. Biriken sütü atıyodum zaten az bi süt birikiyodu
alinkusunannesi Çok iyi anlıyorum seni canım :( ben de aynı durumdaydım denemediğim kalmadı. Sadece Earth Mama Organic Nipple Butter Göğüs Ucu Kremi geçirdi benim göğüs ucu yaralarımı. İnanılmaz bir ürün. Maalesef fiyatlı ama değer.
aslansym alinkusunannesi 650 tl miii of hiç beklemiyordum diğer yazılanları yapicsm 3 er gün olmazsa en son bunu alırım. Hiç duymamıştım
aslansym mrsjale karbonat korkutuyor beni ama iyi geldi diyosaniz deniyim. Bir gogsumun yarasi baya açık büyük zarar vermez dimi karbonat
Elife05 Kesınlıkle hemen eczaneden sandoz anestol dıye bı krem var almalısın.onu sur,bıraz beklet sonra yıka.cok ıyı gelıor.gecırıor hemen.benımde cok kotuydu.o krem kurtardı.
mrsjale aslansym benimde öyleydi açık yaraydı yaktı ama zarar vermedi korkmayın bi kaç dk tutup yıkayın onu günde iki kez yapın faydası oluyor gerçekten bide ben gümüş kapaklara ara vermiştim içinde süt biriktikce yarayı yumuşatıp beyazlatiyodu
Akkebru aslansym aloe Vera jeli sürün benim ertesi güne hemen kabuk attırdı yumuşacık oldu göğüs ucum inşallah size de iyi gelir
esilam1 aslansym gumus kapak cok iyi aslinda siz ne kadar sure kullandiniz memnun kalmadiniz merak ettim. Benim ilk zamanlar paramparca olmustu hicbirsey ise yaramadi instagrmda denk geldim gumus kapak onerisine aldim ve takar takmaz etkisini almaya basladim sogukluk bir etkisi oldutakinca 2-3 gun icinde de yaranin agrisini hissetmedim 1 hafta icinde de duzelme oldu zaten. Suan 16 aylik kizim dis cikarma donemleei yine yara oluyor ve kullaniyorum oldukca cokda memnunum. Gumus kapak alipta denemeseydim emzirmeyi sonlandiricaktim cunku yasayan bilir gercten gogus ucum koptu kopucak seviyeye gelmisti aglayrak emzirirdim.
aslansym esilam1 valla şöyle soyliyim şuan bile o var ucuna krem sürdüm onu kapattim. Tek sadece gümüş kapak kullandigimda daha cok acıdı bende kremleri ara ara degistirip gümüş kapağı her daim takıyorum. Krem sürünce değince atlete o bile bagirtiyor
Yagmurgzn aslansym bana dua edersin allaha şükür bu krem sayesinde hafif bi acı hissetsem bile ertesi güne biseyim kalmıyor ismi nisavit eczanede satiliyor pembe bi kutu