Akira yalnız anne sütü alıyor , doktor normal değil her gün yapması lazım dedi , eşim de tedirgin oldu niye yapmıyor kakasını diye , eşim bebeğimiz konusunda titiz , ben bu platformda çok okudum 10 güne kadar yapmaması normal diye , eşime de söylüyorum ama doktor normal değil dedi diye tedirgin oluyor işte