Salina Müsait yeri olanlar için soruyorum. Bebeğinizi ne zaman yanınızdan ayırdınız? 16 günlük bebeğim var. 40 çıktıktan sonra yavaş yavaş ayırmayı düşünüyorum, tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
Melekks Salina çok erken degilmi daha canım daha çok küçük o sürekli emmek ister senin için zor olur gidip gelmek ben 1bucuk yaşında ayırdım ama kendi tercihin