prensesmomyy yatırılmış mı eminmisiniz,boşa gitmeyeyim :)
Ben süt yardimi da alıyorum ayda 8 litre 3-6 yaş arası çocuğum olduğu için ,yaşı tutuyorsa başvurun ona da gerçi şartlar mevcud hale gelince onlar yardımları otomatik yağdırmaya başlıyor
Ben sadece süte başvurmuştum sağolsun ibb birsuru başka yardım da bağlamışti