aysssnr Nasıl anlarım bunu. Bebeğim 15 20 dk emiyor ama 1-1.5 saat sonra uyanıp sanki saatlerdir aç kalmış gibi oluyor ama formül mama verince 3 saate yakın uyuyor bazen ben uyandırıyorum, sütümün yetmediği anlamına mı geliyor bu
joyfulmom aysssnr anne sütü çok çabuk sindiriliyor o yüzden hemen acikmasi normal formül mama sindirimi anne sütü gibi değil o yüzden o biraz daha fazla tok tutuyor. Çiş takibi yapın düzenli çişini yapıyorsa kilo alımı iyiyse sütünüz yetiyor demektir