pogacayanakk Mavikelebekce ya ben kullandım sütüm azaldi çok kötü değilseniz ilaç kullanmayın bence, ama serum falan iyi gelebilir belki
Busbus03 Mavikelebekce ibicold kullandım emzirirken hemen düzeltiyor doktorunuza bir sorun bebeğinizin doktorunuza
Nrc-2 Mavikelebekce parol alıyordum kötü durumdaysam emzirilirken kullanılan antbiyotikleri bile kullanmışlığım oldu. Aile hekiminize sorun o size en doğrusunu tavsiye erer geçmiş olsun 🌸
Ebrualis Kullanmayın parol veriyorlar sadece ,acile gitsenizde parol serum takıyorlar . Evde bitki çayı ya da meyve öneriyorlar