Bizim kız doğduğu gün ani ve yüksek seslere (odada insanların konuşması değil de, yere bir şey düşmesi, sifon sesi, kapı çarpması falan gibi) doğduğu gün titreyerek tepki vermeye başladı hatta hani korkudan zıplıyor desem yeri var. Hatta işitme testine götürürlerken de söyledim hani testi odada uyukrme geçti kızım falan diye esprisini yaptık, zaten bebek hemşireleri de tanık oldular ve tebessümle karşıladılar. Hala biraz öyle, hani uykusundan uyanmasa da yüksek sese vücudu ile tepki veriyor. İlla ki bir uzmana danışmak ya fayda var tabii +doktor kontrolünde dile getirirsiniz mesela+ ama ben sorun olarak algılaması nedense, ürkek falan mı olacak falan dedik, normal, zaman içinde alışır dediler ve evet doğum odasındaki gibi zıplamalo değil artık dünyadaki 18. Gününde :)