Kızım 6 buçuk aylık 3 aydır mamayı uyuyorken içirebiliyorum uyanıkken içiyordu bıraktı 3 aylıkken
Formül mama aptamil kullanıyorum alerji testi yaptırdım alerji çıkmadı besinlere ama yoğurt yiyince yanakları egzama oluyor
Sözüm ona derdim açlıktan ağlıyor uyuyamıyor bu yüzden ek gıda da ağzını açmıyor anca yoğurt seviyor birde labne peyniri biraz sulandırırsam öyle yiyor
Formil mamayı tatlandırmak için kokusunu da bastırmak için vanilya şurubu aldım yorumlarda alerji mamaları için kullanıldığı yazıyordu ve işe yaramış ama uyguladım sevmedi mamayı nasıl tatlandırmalıyım tadı daha organik bi şekilde tatlandırılır mı meyve suyu mu karıştırsam vanilya şurubunu da doktor söyledi bu arada