Kızlar 1.5 sene önce nikahimda giydim sadece 2 saat.herhangi bir deforme yırtık vs. Yok kuru temizlemeye gönderdim hatta poşetine de tertemiz duruyor. Sade ve şık pileli abiye. Gerçekten ilgilenenler yazabilir ben bunu 1750 e almıştım. Şuan ki fiyati 2500. Diğer uygulamalara da koymuştum ilgilenenler oldu ama daha satmadım buraya da koymak istedim cinsiyet partisi vs. Yapmak isteyenlere de fikir olsun.

(850 e satiyorum icinde tacıyla beraber.)