Emeltugkan7 Kizlar buzluktan süt çıkarttım.Çözüldükten sonra azar azar kullanıp dolaba koysam (buzluğa değil alt tarafa) bir sıkıntı olur mu? bebisime ilaç vericem süte katıp veriyorum o yüzden
Nzl34 Emeltugkan7 alta koysan bence olmaz bende alıyorum yarısını kaynatıp yogurt yapıyorum yarisini buzluga atıyorum o yoğurt bitince tekrar onu çıkarıyorum eritip kaynatıp süt yapıyorum
Nzl34 Emeltugkan7 ay yok pardon siz anne sütünden bahsediyorsunuz ben inek sutu sandım veya köyün sutu☺️😁