Biz gün içinde kitap okuyoruz bütün gün dans ediyoruz yakalambac çok seviyor günde 1 saat dışarı çıkıyoruz soğukta olsa ya parka yada İlk arabama biniyor dışarıda bazen resim yapıyoruz boyaları yemeye calisinca kaldırıyorum basketbol potası var fazlaca onu oynuyoruz genelde böyle 🙏 ama dil gelişimi olması gerektiği gibi değil anne baba mama net sözcükler onun dışında bazen rastgele söylediklerimizi tekrar ediyor bisiklet demeye çalışıyor gibi ama net söylediği başka bişey yok 🥺