BuzluKahve Byz25 sezaryen doğumdan yarım saat sonra emzirdim. İlk 3-4 gün seffaf kolostrum geliyor zaten, süt gelmedi sanılıyor. Aslında en kıymetli süt o.
Bugleminannesi28 Byz25 benim 30. Hafta itibariyle ara ara kiyafetime geliyordu doğurduğum anda sütüm akmaya başladı hatta daha cataldayken bebeğimi sarar sarmaz direk emzirdim
Derya-Anne Byz25 kızımda hemen yarım saat içinde gelmişti oğlumda tam anlamiyla gelmesi bı 3-4 günü bulmuştu