Nefo Merhaba arkadaşlar,doğum yapalı 46 gün oldu 35. Gün beyaz akıntı ile birlikte lohusaligim bitti fakat bugün simsiyah bir akıntı ve adet ağrısı yaşıyorum normal mi sizce adet mi oluyorum yoksa lohusalık mi devam ediyor