meltmsenturk Arkadaşlar bebeğim 7,5 aylık oldu ama su içmiyor. Her yolu denedim ama bir türlü içeremiyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu nasıl çözüm buldunuz
Loveis16 meltmsenturk ben Philips aventte 12+ aldım her gün bitiyor onu maşallah diyeyim çok sevdi içmiyordu önceden
Zeynep-29a meltmsenturk valla benim de , 9 aylığız ama şu içireniyorum bissürü biberon aldım , ama yok yani az az alıyor 🥺🥺🥺
Ysgl26 meltmsenturk suluk almıştım onunla içmiyor normal biberonuyla içiriyorum ben.. bu arada normal suyu içmiyor ılık su içiyor mama sanıyır galiba yazık 😊 ılım su deneyin bakalım
Hamiyet1412 Benim bebeğimde o aylarda içmek istemezdi bizi bardakla içerken görünce bardakla içmek isterdi bardakla az az verirdim sonrasında bende Philips avent pipetli suluk aldım benim bebeğimde onu sevdi su içmeye onunla alıştı