Kızlar bebeğim 8.aya yaklaşıyor biberon iyi geceler mamaları sadece gece mi verilmeli bebeğim sanki gündüz kullandığımız hipp organik ten ziyade gece ilk yatışta ve gece boyunca sma iyi geceleri biraz daha iyi içiyor diğerine göre gündüzde versem sorun olur mu beslenmesi için. Dr umuz kullanın dedi ama gündüzde kullanmalı mı soramadım