Buseniizz
Bende tek başına baktım, ve 2 kilo doğdu elime almak istemiyordum resmen, kendime güvenmiyordum, altını açmak benim için kabustu bir yerini incitirim diye çok korkuyordum. Ama ben bu süreçte şuna inandım, bu bebekleri koruyan bir ilâhi güç var. Allah can veripte sadece bizim irademize bırakmamış elbette, sen elinden geleni yap, Allaha dua et, ben geceleri Allahım sana emanet ettim diyerek uyuyordum, 1.5 saatte bir alarm kuruyordum, her uyandığımda mutlaka bakıyordum, çok zor gerçekten yüreğin ağzında yaşarsın bir süre ama günden güne kendisini topladığını görünce sana da moral olur güven gelir inşallah, Allah canlarını sağ etsin, onlar kendilerine baktiriyorlar zaten 😊😇