Fsn_01 Merak etmeyin kavuşacaksınız 🥰 ben de hiç alamadım kucağıma, sütüm de gelmedi o yüzden. Ama emziriyormuş gibi 2 saatte bir sağdım hep süt gelmiyordu ama sağıyordum, en son hemşire kucağına veremem ama battaniyesini vereyim sana onunla yat bi gün belki gelir dedi, hem senin kokunu da ona vermiş oluruz dedi. O gün geldi sütüm, 4. Gündü🥲 ikinci ve üçüncü gün entübeydi sonra kademeli olarak azalttılar desteği, burundan aldı entübeden çıkınca, sonra fanus gibi bir şeyin içinden verdiler en son da küvezin içine verdiler sonra da kestiler. 7.günde anca emzirebildim. Biraz sabır, düşündüğünüzden daha kuvvetli bebişiniz. Siz de daha kuvvetli olmaya çalışın bol bol sağım yapın ❤️