Asuyar Omron elektrıklı kullanıyorum cok memnunum ama elektrıksiz pilli çalışanlar var neux markamı neydi bızım gekındede o var hafif ve sessız. Omrondan vazgecmem ama alman malı ömürlük kalıteli
AysuL Nexus kullanıyorum son derece memnunum minik ve yoğun hava çıkışı mevcut. Hep bebek cantasinda duruyor. Evde şarj cihazıyla dışarıda pille kullanıyorum. Sıfır ses. Uyurken de uyanıkken de rahatlıkla kullanıyorum. En mantıklı yaptığım alışveriş.