pasaklisinkukuli Kızlar bebişler için aşı hatırlatması için arıyorlar mı sağlık ocagından ona göre şikayet edicem arayıp soran ilgilenen yok bi kere de hamileyken şikayet etmiştim kafeye cevirmişler s.ocagını ilgi sıfır
pogacayanakk pasaklisinkukuli evet haber vermeleri bilgilendirme yapmaları gerekiyor yoksa maaş cezası alıyorlar. Bizim ebe mesaj atıyor
umutunannesiiii pasaklisinkukuli başta arıyorlarmis sonrq biz arıcakmisiz bide aşı kartı isteyin ordan takip edersiniz hangi aşı ne zaman diye sonuçta sizin de takip etmeniz lazım en önemlisi
iki_prens_annesi_ pasaklisinkukuli bizimki 5 günlükken aramıştı gidince de 15 günlük olunca yine getir diye bilgi verdi
Serapthewhite pasaklisinkukuli Aramaları lazım zaten kayıtlı bebek aşı olmazsa doktora hem ceza hem kesinti geliyor. Ebeler takip eder normalde bunları. Zaten en önemli görevleri bu.
MeetJoeBlack pasaklisinkukuli ebenin telefon numarası var bende herhangi bir durumda sürekli irtibat halinde oluyoruz zaten. Onun dışında aşı kartına da diğer aşı tarihini yazar, eğer boy kilo baktırmadıysam arar sorar .
Deletedmom_71 pasaklisinkukuli ne Hamilelikte ne çocuk doğduktan sonra aramadı kendin takip edeceksin deyip tarih veriyor o kadar. Sadece 2. Ay asisinda arıyor o da toplu aşı olduğu için.
Cocolingo pasaklisinkukuli arıyorlar, benimde gebelikte takibimi yapmamışlardı 9. Ayda gebe olduğumu farketmişler bakanlık bunlara para cezası göndermiş öyle anlayıp aramışlardı hatta dilekçe yazmamı falan istediler bakanlığa onlar aradı ilgilendi ben açamadım gibi yazmadım tabiki
Hndealnathn Olaki unuttum arıyorlar zaten aşıya gidince de o gün yapılacak aşıdan sonra hangi aşının kaçıncı ayda olacağını söyleyip karta tarihini not düşüyorlar. Devamlı aranmayı beklemeyin yani.
pasaklisinkukuli Hndealnathn ben neden devamlı aranmayı bekleyim mesela ben özelde yaptırdım doğdugundan beri ne kayıt ne arama ne aşı takibi için aradılar bana garip gelen o sevgili gibi her hafta aranmayı beklemiyorum tabiki
-Beliss pasaklisinkukuli beni 2gun boyunca ariyor ebeler unutma ihtimalim olur die saglik kagidina yaziyorlar yani dogdugundaki aşi takviminin arkasina
Minnakelifim pasaklisinkukuli arıyorlar ama arama zorunluluklar yok. Aşı kartı veriyorlar sen krdan takip ediyorsun. Birde arada çocuğu muayeneye götür aşı ne zaman diye sor. Aşı kartına tarihi yaz unutmazsin
pasaklisinkukuli Minnakelifim ben özelde yaptırıyorum her ay kontrolune götürürüm onların işini yapmaması sorun özel aşılarına kadar yaptırıyorum bnim derdim işlerini hakları ile yapsınlar
Dogagumus Arıyorlar hatta bizim hemşiremiz telefonum onda kayıtlıdır bişey sormak gerektiğinde ararım çok ilgilidir
Hndealnathn pasaklisinkukuli o zaman yaptırdığıniz devlet aşıları sisteme düşüyor demekki onlarda gördüğü için sizi arama gereği duymuyorlar
fbetul4270 pasaklisinkukuli beni doğumdan önceki son izlemde bilgilendirdiler doğum yaptıktan sonra şu tarihte gel diye. Aşı olduğu zamanda sonraki kontrol için gün veriyorlar.