Gltnesi  Bebeğimin ayak parmağında bunu farkettim küçükken de farketmistim ama kendisi yapıyor parmaklarını açıp kapatıyor diye zannettim şuan dört aylık büyüdükçe belirgin olmuş arkadaşlar daha önce böyle bir durumla karşılaşan varmı yürümede problem olur mu ameliyat gerektirir mi veya tedavisi varmi
Yildiz52 Gltnesi ay yerim senin o parmaklarını benim küçük oarmagimda üste çıkmış doğuştan ☺️✨ bir sıkıntı olmadı ama siz yinede gösterin bu altta olduğu için canını falan acıtabilir zamanla
[silindi] Gltnesi merhaba anne karnındaki pozisyondan kaynaklarınıyor orda kas kısa kalmıs. aynısı oğlumda vardı aynı parmak üstteydi sadece. masaj yaparak düzelttik ilk aylarda. doktora danısarak masaj yapablirsnz. düzelmezse atel takıyorlar.
Egiskom Gltnesi benimde annemin baş parmağın yanındaki parmak üstte, diğerini eziyor gibi ama hiç sorun olmamış yani. Düzelir bence büyüdükçe doktora danışın bakalım ne diyecek
-erCansu- Gltnesi ay bnm oğlumunda küçük parmağı bu şekilde içe doğru baya ama doktor farketti ve hemen doktora göster koşamaz bu falan diye korkuttu eve geldim baktımki eşiminde görümceminde parmakları öyle 🤣🤣 bi sıkıntı olmadı yani
Gltnesi Yildiz52 çevrenizde hiç denk geldiniz mi şuan kötü oldum ya tedavisi varmı yürüdükçe düzelir mi acaba
Yildiz52 Gltnesi tedavisi vardır bence canım çocuğun cami uanmasinda görüntüsü önemli değil büyük bir problem değildir inşallah öyle saniyorum
Poyrazin_annesii Bı doktora goster canm oynatabılıyor mu parmagını peki. Eger oynatabılıyorsa yürümesıne engel olcagını sanmıyrm
Gltnesi Poyrazin_annesii daha dört aylık parmakları açıp kapatıyor ama o parmağına özel olarak dikkat etmedim
Yildiz52 Gltnesi olabilir insanin hoc aklıma gelmiyor ki Canim geç değil genede çocuk doktoruma gosterirsin o yonlemdiri seni
[silindi] Gltnesi doğduğu gün farkettik, pev de vardı oglumda. 5. günden itibaren masaj yaptık 2 ay 3 ayda düzeldi.
Gltnesi -erCansu- esinizinkini farketmediniz mi daha önceden doktor herhangi bir tadavi uyguladı mı yoksa hala aynimi
Gltnesi Mrcannesi ailede iki tarafta da denk gelmedim sadece benim ayak parmaklarından ikisi birbirine yapışık ama altta kalmıyor hepsi aynı hizada
-erCansu- Gltnesi yok valla hiç farketmemiştim neblm ayak parmaklarını incelemedim hiç 😂 yok bi tedavi uygulamadık hala biraz içe doğru 4 yaşında şuan ama dediğim gibi babasına benzemiş demekki
Gltnesi -erCansu- yürümede kosmada problem yaşıyor mu rica etsem foto atabilir misiniz merak ediyorum endişe ediyorum en azından sizin cocugunuzun sağlıklı hareket ettiğini bilmek beni rahatlattı ama bı foto atma şansınız varmı acaba
-erCansu- Gltnesi https://imgyukle.com/i/QoCmfb https://imgyukle.com/i/QoCG1S bi bunu bulabildim :) baya düzelmiş hatta :) ama doktor ilk gördüğünde koşamaz vs demişti sıkıntı var demişti yani bişey olmadı :)