Kızlar selam bebeğimin dudağının üstünde ve yanağının kenarlarında kızarıklık oluştu bir anda. 6 ay 23 günlük ek gıda yiyoruz ama her zaman yediği şeylerden yedik. Değişik bir şey vermedim. Neden olmuş olabilir acaba. Yorumlara fotoğrafını eklemeye çalışacağım.