Clinique somon rengi yuvarlak şişede olan göz kremi yıllardır kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor. Kiehls denedim bir ara hiç memnun kalmadım çünkü nemden ziyade göz altına geçici bir ışıltı veriyor. Ama clinique uzun saatler nemli tutuyor çok memnunum