06Lina Merhabalar doğum yapalı 6 ay oldu. Fakat adetimden sonra bu ay da kahverengi açık kahverengi lekelenme devam ediyo. Neyden kaynaklı olabilir yaşayan var mı? Endişelendim biraz
annesininminikosuu 06Lina bendede aynı durum sözkonusu var mı bir bilginiz, yani bilgi edinebildinizmi :-/
Liiii 06Lina bende öyle oldum 4 gün sürdü suan yok gibi annem hamile olabilirsin dedi test aldım bozuk cıktı sansa daha sonra tekrar deneyeceğim test işini 10 ay oldu doğum yapalı regl mi oldum anlayamadım
ONAEA Liiii bende de aynı durum var test yaptınız mı acaba ben yapacağım evde var test ama korkuyorum muhtemelen çıkmaz da pozitifse bile