Cancancan Westmummy bu doğal bambulu pamuklu bezler var ya onlardan kullanmayı tercih ederim yıkamak gerçekten çok zor gelirdi bana
Minnikim Westmummy biz babyneo aldik ama kullanmaya cesaret edemedim. Kaka yaparsa tiksinirim bezi atarim diye düşünüyorum 😁
Westmummy Gari_de_Gari olmaz mı, 4 yıl önce oğluma kullandım şimdi ondan kalanları kızıma kullanıyorum.
Gari_de_Gari Gari_de_Gari bilemedim belki daha sağlıklı ama akşama kadar Aş bulaşık 2çocuk düşündüm de katiyen yapamam ben böyle prima iyi dir iyi👍🏻👍🏻
Westmummy Gari_de_Gari benim de iki çocuğum var. Fazladan çamaşır yıkamaktan başka zorluğu yok. Ben çok memnunum. Çevrem için de en iyisi bu olduğunu biliyorum.
Minaaysel15 Westmummy misafirliğe gidince ne yapıyorsunuz dışarı çıkınca sürekli o bezimi kullanıyorsunuz