kayraninannesiiii Kizlaaar ya activianın shot yaziyor süt değil mi bu ikisiyle mayalicam beynim yandı iyice 🫢🫣🤯
Nimess57 kayraninannesiiii sen bilirsin tabii ama bunlarla mayalayınca süt muhallebi gibi oluyor tam tutmuyor 🙈
Merveeemeeliss kayraninannesiiii tamam bende bununla mayalıyorum shot yazan değil o küçük yoğurtla yapıyorum
Aycamelegimm Bu değil diye biliyorum Probİyotik yoğurt mayası kullanma derim yoğurt sünüyor sakız gibi. Komşularından bi kase ev yoğurdu bulabilirsin 🙂
kayraninannesiiii Aycamelegimm daha 5.5 aylığız ilk yoğurt tadımı için kullanmayi düşünüyorum normalde inek sütünden ayrı mayaliyorum kendimize 🥹
kayraninannesiiii Merveeemeeliss evet shot olanı süt olarak aldım küçük yoğurtla mayalayim dedim ama shottan sonra emin olamadim..nasıl oluyor peki yogurdunuz
Merveeemeeliss kayraninannesiiii shot kefir gibi düşünün süt o değil am başka marka süt alıp mayalayabilirsinz o küçük yoğurtla 🙃
Marmadal kayraninannesiiii ben yoğurduyla mayalıyorum tam tutuyor. Ama ben yoğurt yapma makinesi ile yapıyorum. Belki klasik usul mayalanırsa tutmayabilir.
kayraninannesiiii Merveeemeeliss öyle yaptım teşekkür ederim, peki shot kendi başına verilebilir mi 6 ayda bilginiz var mı ☺️
Merveeemeeliss kayraninannesiiii ben kefire falanda 7.5 aylıkken başladım belki ağır gelir bilemiyorum