Kızlar 18 aylık olduk yurt dışındaydık yeni tr geldik bu yüzden menenjit aşısı biraz geç kaldı ama doktorum 2 yaşa kadar yaparız hatta büyük çocuklara bile yapıyoruz dedi hem sağlık Ocağı aşısıyla hem menenjit 1. Doz aynı ayda ağır gelir mi aceba ? Yaptıran varmı